حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟
سرخط خبرها

سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است

  • کد خبر: ۲۳۵۶۸۳
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است
سخنگوی کرملین گفت، روسیه هرگز گفتگو با فرانسه را رد نکرده و آماده است تا جایی که همتایان پاریسی آماده هستند، مذاکره کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به اظهارات اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بار‌ها تمایل خود را برای مذاکرات معنادار با قدرت‌های خارجی مطرح کرده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، وی افزود: «پوتین بار‌ها آمادگی خود را برای مذاکرات، به ویژه مذاکرات سازنده، به منظور دستیابی به نتایج معین اعلام کرده است. ما به اندازه‌ای که همتایان ما برای گفتگو آماده باشند، آماده هستیم. مطلقا هیچ شرایطی برای این کار وجود ندارد.»

ماکرون اخیرا به چشم انداز مذاکره با رئیس جمهور روسیه اشاره کرده بود. اگرچه رئیس جمهور فرانسه تایید کرد که در ماه‌های اخیر هیچ تماسی با پوتین نداشته، اما آمادگی خود را برای گفتگو با رئیس جمهور روسیه ابراز کرد، چون «به قدرت گفتگو اعتقاد دارد.»

ماکرون گفته بود: «من به مذاکره با پوتین ادامه می‌دهم. معتقدم که این رویه برای ادامه مذاکره مهم است.»

در حالی که ماکرون بار‌ها آمادگی خود را برای شرکت در گفت‌وگوی «معنادار» و «صلح محور» با مسکو اعلام کرده، اما قبلا گفته بود که هیچ فرصت واقعی برای مذاکره با کرملین نمی‌بیند.

در چند ماه گذشته، رئیس جمهور فرانسه به دنبال این بود که خود را به عنوان یکی از حامیان اصلی کی‌یف معرفی کند و اظهارات خصمانه فزاینده‌ای را علیه روسیه مطرح کرده است.

وی همچنین مساله احتمال اعزام نیرو‌های فرانسوی و دیگر سربازان غربی را به اوکراین مطرح کرده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->